21 Aralık 2011 Çarşamba

GİTMEM

 Seni çok tanımadan gönlüme almışım,
 Hiç yadırgamadan her şeyi paylaşmışım…
 Güven başta hata, inanmak neyime sana,
 Beni kolay harcadın, aşk denilen yalan uğruna.

Gitmem buradan gitmem,
Gidecek olan biri varsa sensin…
Suçlu arama boşa,
Benim suçum, günahım sensin…
Yazık her şeye yazık, içimde seninle tükenen,
Elvedaya gerek yok son sözlerini dinlemem.

Gittim çok bile kalmışım yanında,
 Dönmem bir daha geri…
Susmam çok bile susmuşum zamanında,
İnanırken yalanlarına…
Durmam sen bile tutamazsın artık beni,
Kendim için yaşayacağım biraz da.

ŞİİRDE SAKLI TESELLİM KİTABINDAN GİTMEM İSİMLİ ŞİİR...

ŞAİR: SEMA YILDIRIM

1 yorum:

  1. Onu kırmış olmalı yaşamında birisi.
    Dinledikçe susması, düşündükçe susması...
    Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi,
    Heykelini yontuyor yalnızlığın ustası.

    Özdemir Asaf

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.